آموزش صفر تا صد وردپرس
نوشته شده توسط : علی علوی

 

آموزش صفر تا صد وردپرس

در دوره آموزش وردپرس ، شما طراحی سایت را بدون کدنویسی و با وردپرس به صورت کامل یاد میگرید. با گذراندن این دوره، شما توانایی طراحی انواع سایت های شرکتی، شخصی، خبر و … را با وردپرس خواهید داشت. با این دوره آموزش وردپرس شما به منبع دیگری نیاز نخواهید داشت.

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با سرعت بالایی جای خود را در قلب وب مستران باز کرده است. اگر شما یک تازه کار هستید و می خواهید با وردپرس آشنا شوید پس با ما همراه شوید تا با جزئیاتی از وردپرس که ممکن است برای شما هم جای سوال داشته باشد آشنا شوید؟

آیا می توان با وردپرس به کسب درآمد رسید؟

حتما با خود میگویید از چه راه هایی به کسب درآمد با وردپرس دست یابیم؟ با توسعه ی برنامه ها، نویسندگی، آموزش، بازاریابی و… ؟ ما روش های مختلفی را برای شما انتخاب کردیم که توجهتان را به آنها جلب میکنیم:

توسعه وبسایت وردپرس

شما میتوانید با یادگیری وردپرس و کمک به کسانی که در این زمینه مهارتی ندارند سایت وردپرسی آن ها را توسعه دهید و درآمد کسب کنید.

طراحی وبسایت در وردپرس

با ایده های جذاب خود و نرم افزار های موجود یک طراحی زیبا را برای برنامه نویسان آماده کنید تا با کد نویسی آن را اجرا کنند.

تخصص در بازاریابی وردپرس

چنانچه مهارت جذب کاربر و تبلیغات را دارید میتوانید در حوزه بازاریابی فعالیت کنید. به راحتی از این طریق میتوانید درآمد کسب کنید هم برای خود هم برای دیگران تا بیشتر دیده شوید.

تخصص در سئوی وردپرس

بی شک سئو امری بسیار ضروری در یک تجارت به حساب می آید. اینکه شما بدانید از چه ابزارها و افزونه هایی و چه راهکارهایی باید برای ارتقای وضعیت استفاده کنید، میتوانید به راحتی اینکار را برای سایت های وردپرس انجام دهید.( آموزش سئو وردپرس )

ارائه خدمات مشاوره ای در وردپرس

چنانچه اطلاعات خوبی در حوزه ی وردپرس دارید پس میتوانید مشاوره ی خوبی باشید. اطلاعاتی در مورد اینکه یک قالب واقعا چطور باید راه اندازی شود یا همین طور در زمینه ی افزونه ها و تمامی مسائل مربوط به وردپرس.مانند مغز وردپرس که یک منبع خوب آموزشی برای شماست.

ساخت افزونه ( افزونه وردپرس )

توسعه دهندگان از کد نویسی و ساخت نرم افزارها بسیار لذت میبرند. چنانچه توانایی ساخت و توسعه ی افزونه ها را دارید پیشنهاد میکنیم اینکار را انتخاب کنید. افزونه هایی بسازید که برای کاربران جذاب باشد و به کار آنها بیاید. از همین راه می توانید کسب درآمد به کمک وردپرس داشته باشید.

منبع: اف تی سنتر




:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: